1. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy działający pod adresem https://sellok.pl/ (zwany dalej „Sklepem”) jest własnością Sellok Paweł Makarewicz z siedzibą w 21-040 Świdnik, ul. Polna 10, wpisanej do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP 712-283-02-03, Regon .
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, w tym zawierania umów sprzedaży, składania zamówień oraz procedury reklamacji, zwrotów i zwrotów towaru.
  3. Klientem Sklepu może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną (zwani dalej „Klientami” lub „Kupującymi”).
  4. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu.

2. Definicje

  1. Towar – produkt oferowany do sprzedaży przez Sklep internetowy.
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która składa zamówienie w Sklepie internetowym.
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu na cele niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Zamówienie – oferta zakupu Towaru, złożona przez Klienta za pośrednictwem formularza dostępnego w Sklepie internetowym.
  5. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru zawierana pomiędzy Sklepem a Klientem w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.
  6. Czas realizacji zamówienia – czas od momentu przyjęcia zamówienia do wysyłki Towaru.

3. Zasady składania zamówień

  1. Klient składa zamówienie poprzez wybór Towarów dostępnych w Sklepie internetowym, dodanie ich do koszyka oraz przejście do formularza zamówienia.
  2. Zamówienia można składać przez stronę internetową Sklepu przez całą dobę.
  3. Składając zamówienie, Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
  4. Po złożeniu zamówienia, Sklep potwierdza jego przyjęcie na podany przez Klienta adres e-mail. (czy call center?)
  5. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie wysłania przez Sklep Klientowi wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji.

4. Ceny i metody płatności

  1. Wszystkie ceny Towarów w Sklepie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich.
  2. Rozliczenia transakcji płatności internetowych przeprowadzane są za pośrednictwem platformy tpay.pl, serwis internetowy, który jest prowadzony przez Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357 prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu Wydział VIII Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 4 798 500,00 zł, posiadającą REGON 300878437 oraz NIP 7773061579, pod adresem strony internetowej: https://tpay.com/, adres email: info@tpay.com
  3. Sklep za pośrednictwem portalu tpay.pl oferuje następujące formy płatności:
    • BLIK
    • Tradycyjny przelew bankowy
    • Przelew bankowy online
    • Płatności ratalne (Raty Pekao, Raty Alior, PragmaPay)
    • Płatności odroczone (Twisto, PayPo, PragmaPay)
    • Płatność za pobraniem
  4. Klient jest zobowiązany dokonać płatności w terminie [np. 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży]. Brak płatności w terminie skutkuje anulowaniem zamówienia.
  5. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego, poczytuje się w razie wątpliwości nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego). Nie stanowią one również zapewnienia sprzedawcy w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176 ze zmianami).
  6. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do wycofania z oferty niektórych Towarów.
  7. Koszt dostawy Towaru jest dodatkowo doliczany do zamówienia, a jego wysokość zależy od wybranego sposobu dostawy i adresu dostawy.

5. Realizacja zamówienia

  1. Zamówienia są realizowane w terminie 15 roboczych od momentu potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia do realizacji.
  2. W przypadku braku towaru w magazynie, Sklep poinformuje Klienta o opóźnieniu w realizacji zamówienia lub o możliwości anulowania zamówienia. 
  3. Koszty dostawy są zależne od wyboru metody wysyłki i są widoczne przed finalizacją zamówienia.

6. Wysyłka i dostawa

  1. Sklep realizuje dostawy na terytorium Polski.
  2. Sklep oferuje następujące opcje dostawy:
    • Przesyłka kurierska
    • Paczkomaty
    • Odbiór osobisty (jeśli dotyczy)
  3. Koszty dostawy są uzależnione od wybranej metody dostawy i adresu Klienta. Koszt dostawy jest widoczny przed złożeniem zamówienia.
  4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z winy firmy kurierskiej lub innych przewoźników.

7. Zwroty i reklamacje

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Towaru, bez podania przyczyny.
  2. W przypadku zakupu produktów wyłączonych z możliwości zwrotu zgodnie z ustawą (np. produkty higieniczne, nagrania dźwiękowe, produkty personalizowane), Klient zostanie o tym poinformowany przed dokonaniem zakupu.
  3. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub e-mail).
  4. Towar musi zostać odesłany w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu i z kompletem akcesoriów (jeśli dotyczy). Koszt odesłania Towaru ponosi Klient.
  5. Sklep zwróci Klientowi całą kwotę zapłaconą za Towar, w tym koszt dostawy (jednakże, jeśli Klient wybrał metodę dostawy droższą niż najtańsza oferowana przez Sklep, różnica w kosztach dostawy nie zostanie zwrócona), nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

8. Reklamacje i gwarancje

  1. Sklep jest odpowiedzialny wobec Klienta za wady fizyczne lub prawne Towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi (art. 556-576 Kodeksu cywilnego).
  2. Reklamacje mogą być zgłaszane:
  3.    – Pisemnie na adres Sklepu,
  4.    – Mailowo na adres: [adres e-mail].
  5. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od jej otrzymania i poinformuje Klienta o dalszych krokach.
  6. W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązuje się do wymiany wadliwego Towaru na pełnowartościowy lub, jeśli to niemożliwe, do zwrotu zapłaconej kwoty.

9. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sellok Paweł Makarewicz, z siedzibą w  21-040 Świdnik, ul. Polna 10.
  2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu realizacji umowy sprzedaży oraz prowadzenia działań marketingowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i RODO.
  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz usunięcia.
  4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawiera Polityka prywatności dostępna na stronie Sklepu.

10. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu i może być w każdej chwili pobrany przez Klienta
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie. O każdej zmianie Regulaminu Klient zostanie poinformowany poprzez zamieszczenie nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej Sklepu.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  4. W przypadku sporów wynikających z realizacji umowy sprzedaży, strony będą starały się rozwiązać sprawę polubownie. Jeśli to nie będzie możliwe, sprawa zostanie rozstrzygnięta przez właściwy sąd powszechny.
  5. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie Sklepu.